niedziela, 18 marca 2018

okolice

W okolicach w których się buduje jest
wysoki poziom wód gruntowych,czyli w Jaktorowie za Grodziskiem Maz.Zależy mi na szczelnym szambie{jak wszystkim oczywiście} o poj.10m3,a firm od sz.b jest od pyty.Wiem że temat się powtarza ale jestem wielkiej potrzebie.beton używany do produkcji zbiorników jest szczelny w prawie wszystkich zbiornikach. jednym z podstawowych błędów montażu jest mocowanie płyty, kominka oraz uszczelnianie wprowadzenia rury pianką montażową. Dość często z braku czasu zbiornik zaraz po zamontowaniu i uszczelnieniu zaprawą z dodatkiem uszczelniaczy jest natychmiast zasypywany (wg szanujących się producentów zasypywać powinno się po minimum 24 godzinach).dobrze czyli szamba nie bede zasypywac od razu,sprawdze te plyty,kominki i rury.Ale ciągle nie wiem gdzie zamówic te szambo.Duzo sie mówi o firmach z Radomia ale są różne opinie.Moze ktoś poleci jakas godna polecenia firme?.Ważne jest również aby ścianki zbiornika były jednej grubości. Je we wrześniu zmawiałem w firmie Jesbet. Obecnie trudno jest mi powiedzieć cokolwiek o szczelności bo jak na złość nie padają deszcze. Mogę tylko napisać, że montaż był profesjonalny i bez zastrzeżeń.
Oprócz wyżej wymienionych kryteriów oceny brałem również pod uwagę liczbę lat istnienia danej firmy.miła pani przyjeła zamowienie no i wszystko wyjasniła co i jak.mnie przekonało to że nic nie jest montowane na pianke tylko na jakas zaprawe wodoszczelna(czy jakos tak) i cena też była do przyjecia.Ogółem wielkie dzieki za podpowiedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz