niedziela, 18 marca 2018

nitka

To niestety jest stara instalacja, dwudziestoletnia. Przypuszczam, że nie z plastiku (ale rodzaju metalu nie jestem pewien). Właściwie test przez spojrzenie nie przyszedł mi do głowy  ale rura raczej zakręca tuż za wylotem, więc wiele nie zobaczę. Bateria jest kikuletnia, więc chyba nie tu jest problem, zresztą dotyczy on wyłącznie ciepłej wody lecącej przez piecyk - zimna woda ma normalne ciśnienie.Planuje zakup i montaż przydomowej oczyszczalni z drenażem rozsączającym z czterema nitkami drenażowymi. Wszędzie są z trzema nitkami. Szukam oczyszczalni o pojemności 3000 litrów i w nich jest drenaż łącznie 60 metrów czyli 3 x 20 m a tyle mi się nie zmieści na działce. mam do dyspozycji 18 - max 19 metrów a nie chce mieć problemów przy odbiorach że za krótki drenaż. Czy są wogóle oczyszczalnie z 4 nitkami ? Wszystkie mają studzienkę rozdzielczą na 3 nitki. Macie moze pomysł jak to rozwiązać ?

Czy sprawdzał ktoś u was przy odbiorach oczyszczalnie ? Trzeba jakieś papiery dot. oczyszczalni okazywac ? Zgłoszona budowa jest w starostwie.

ps. czy np. jak zgłosiłem oczyszczalnie na 2000 litrtów a zrobie na 3000 litrów to będzie jakiś problem ?
ja obstawiam jakieś sitko na wlocie lub w baterii ...
odkręć baterie i sprawdź czy ma uszczelki z sitkami ...
pewnie to od ciepłej jest całe zasyfione jakimiś drobinkami .
Nie mam możliwości przeczyszczenia rury w kierunku "od piecyka", bo jedyny wlot, jaki byłby dla mnie dostępny, obsługuje i wannę i umywalkę - a więc gdzieś niedaleko znajduje się rozgałęzienie. Kwas solny to już chyba sprawa dla fachowca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz